mandag 25. januar 2010

Nye sofaputer

Endelig har jeg tatt meg råd og tid til å handle nye puter til sofaen. Jeg fikk et gavekort av en god venninne til bursdagen som jeg har spart til januarsalget. Jeg hadde et lite håp om at de hadde satt ned prisen på den puten jeg har hatt lyst på en stund nå. For de som leser min andre blogg forstår dere nok hvorfor til og med det å kjøpe seg en pute har blitt sett på som en utskeiielse.

Men nå er den min :-)


......og den er akkurat like myk og deilig som den ser ut til. I tillegg kjøpte jeg 6 andre puter, så nå har dumpet de gamle. De fleste i bosset desverre- temmelig oppbrukt.

For å feire handelen kjøpte jeg med meg Bolig Pluss magasinet hvor jeg blandt annet har fått tips til andre sider og blogger jeg må sjekke ut og det skal jeg gjøre etter at jeg har kost meg ferdig med bladet og den deilige koffeinfrie teen til London Fruit & Herb Company.




Klem fra Solå


PS: Om noen kan fortelle meg hvordan jeg linker til forskjellige give aways så skal jeg begynne med det :-)

2 kommentarer:

  1. Heisann.
    Så driftig du er! Intet mindre enn tre blogger, jeg er kraftig imponert! Ble helt rørt da jeg leste den andre bloggen din, 'fra to til en familie'. Flott at du er så åpen om det. Jeg håper inderlig at dere snart får det dere så inderlig ønsker dere.

    Ønsker deg en fin kveld!
    Klem fra Siddismamma

    SvarSlett
  2. Sånn blir det :-) Ville ha en blogg hvor jeg kunne legge ut private bilder, og pga jobb liker jeg ikke å gjøre det i åpent forum - derav den lukkede bloggen.

    Så blir det disse to da hvor jeg er anonym nok til at elevene ikke finner meg- hvor jeg kan prate om det som opptar meg :-)

    Takk for at du leste i den andre bloggen og - vi lykkes nok til slutt :-)

    Hilse mannen

    :-)

    SvarSlett