søndag 24. januar 2010

Søndagsblogging

Det er så mange flotte og inspirerende blogger å finne. Jeg vil også være med. Kanskje jeg kan inspireres til å fylle fritiden min med nye spennende prosjekter.

Men ikke i kveld.

I kveld nyter jeg livet alene på kjøkkenet. Mannen er ute på et forsinket julebord så da får jeg leiligheten for meg selv. Jeg sitter ved kjøkkenbordet og kikker ut. Håper på at snøen snart skal forsvinne snart og lokke med vår.

I mens jeg venter har jeg skaffet meg noen av favorittblomstene primula og tulipaner mine som varmer opp i stuen:



Så legger jeg til et lite dikt av Harald Udneseter:

Kom vår, kom vår,med sol som varmer,
med skjær av grønt i bjørkas topp.
Med hestehov langs grøftekanter,
som kjenner våren skyte knopp.

Ønsker alle en riktig god uke, den siste i januar :-)

2 kommentarer:

  1. Heisann:)
    Så hyggelig at du vil være med på min give away:)
    ha en kos dag
    klemmer

    SvarSlett