torsdag 2. oktober 2014

Høstfarger + lommescrapping = Sant

Lommescrapping er virkelig gøy. Jeg koser meg sånn, mens jeg prøver ut forskjellige teknikker.

I går prøvde jeg meg på å bruke et vanlig svart 12*12 ark som bakgrunn. Som fargeklatt er det hovedsaklig Tim Holtz sine produkter som jeg har lekt litt med.



Jeg øver meg på å bruke distress mist. Her har jeg brukt dem på tørt ark. 

Bildet er redigert ved bruk av appen: "Rhonna designs"  (Ble desverre mye gjenskinn på dette bildet)


"So nice" fra Studio Calico


Jeg ville prøve ut å grovklippe ut bildene, men likte ikke helt resultatet. Mulig jeg må finklippe for selv å være fornøyd....men det går ikke på bilder hvor trærne skulle være med..... uansett jeg digger jo gutten på bildene så det spiller ikke så stor rolle :-) 





Jeg hiver denne på en utfordring hos scrappegarasjen :-)




1 kommentar:

  1. Hærlig! Flott side og nydelige farger. Skikkelig høst!
    Takk for at du deltar hos scrappegarasjen!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett