tirsdag 12. april 2011

DVD pakking

Jeg har begynt nedtellingen og det er 17 dager igjen til vi flytter. Gjett hvem som gleder seg.

Dagens oppgave var å pakke DVDene. Vi har et par. Planen er jo å rydde og organisere mest mulig før vi flytter, for av erfaring vet jeg at det ikke blir gjort når vi har flyttet. Før visning ble 100 dvder levert til Fretex, men likevel ble det endel å pakke


Jeg har handlet inn disse flotte boksene fra Ikea, som ble satt sammen idag og fullt med filmer. Har kost meg litt med å finne samlebetegnelser for filmene slik at jeg skal finne filmene igjen. I ekte Ikeaånd hadde jeg en ekstra skrue igjen da jeg var ferdig.  Eller kan vel ikke påstå at jeg er ferdig, jeg er halvveis. I kveld har jeg vært på Ikea for å handle flere bokser. Nå har jeg tilsammen 20 og håper det er nok.

......og så har jeg planlagt og drømt litt. Tok merkelig lang tid å kjøpe noen enkle esker. Gikk glipp av hele leggingen jeg ;-)

1 kommentar:

  1. Smart på pakke filmer slik. En ide jeg kanskje skal ta med meg til min egen stue :-) Lykke til med flyttinge, og tusen takk for at du vil være med på påskelotteriet mitt!

    SvarSlett