mandag 11. april 2011

Gråmandag?

Mandagstema ny logoJeg kom over denne flotte bloggen her endag. Petunia har ukentlige fotoutfordringer til bloggere. Dagens tema er grått. Jeg tenkte at jeg kanskje skulle ta utfordringen og delta.


Jeg lette gjennom mine bilder og kom over mitt bidrag i mappen scanna bilder. Dette ble tatt for nærmere ti år siden i Øystre Slidre, Valdres. Bildet er scanna inn så kvaliteten er ikke helt topp, men jeg synes det passer fint til tema grått :-)


Grått er en vakker farge synes jeg:





Klem fra
Mettepipp







6 kommentarer:

  1. Gråt kan være meget smukt og stemningsfuldt, og det viser du så fint her.. :-)

    SvarSlett
  2. Velkomnmen til Mandagtema!! Så fint du fant meg!!
    Bildet ditt er virkelig grått og kjempefint!! Jeg sier som Inge over her; Det er vakkert og stemningsfullt og kan ikke vises på en bedre måte:)

    SvarSlett
  3. Mycket vacker och fin bild!
    Ha en fin kväll!

    SvarSlett
  4. Snö och vackert timrat grått hus! Visst är det härligt!

    SvarSlett
  5. Grått e rått;)hihi!
    Ja,den var ikke så værst den Europris sprayen,så mye billigere og:)
    Er så kjekt og se hvor flott ting kan bli med litt lakk :)
    Ha en flott dag,klem Anette.:)

    SvarSlett