lørdag 9. april 2011

Å finne en stol

Å finne stoler til vårt kommende spisebord har vist seg å være et lite mareritt. I fjor kjøpte vi, etter mange års overveielser endelig nytt sofabord av typen Lisboa fra Living. Mange kompromisser var da gjort og vi var begge fornøyde.

Nå må vi ha oss spisebord til det nye huset og det er naturlig å velge spisebord i samme serie. I utgangspunktet er jeg veldig glad i bordet mitt, og liker spisebordet (bilde lånt fra Bohus)

Det er bare det at stolene som hører til passer ikke min smak i det hele tatt, og resten av verden har masse masse i eik, men aldri i antikkbrun som bordet er. Jeg har saumfart bohus, flyttet på stoler og prøvd ut, ingen passer. Nå har vi vært på Living og de jeg liker legger mannen forbud mot...

Det eneste alternativet vi begge liker er disse, juksejærstolene fra Living:


Mannen var iallefall veldig fornøyde med disse, og jeg liker jo enkle stoler så vi får se. Synes det er veldig dumt at bord og stoler er på forskjellig møbelhus. Vurderer å kjøpe med meg en stol for å teste ;-)
___

Nå er det bare tre uker igjen til vi flytter og det kribler i magen. Jeg gleder meg som et barn til å få terrasse og hage, og i dag mens jeg stod ute og vugget vognen så jeg en liten




Litt tidlig ute kanskje, men nå nærmer sommeren seg skritt for skritt....



4 kommentarer:

  1. Hei.:-) så herlig headerbilde du har.:-)

    spennede med nytt hus...og nye møbler.:)

    Takk for at du linket til min giveaway.:-)

    Ha en flott søndag.)

    Klem

    SvarSlett
  2. Ps. har du sett innleget mitt om "vis ordrebekrefelse" på blogger ?

    Du har det på din, er det med vel og viten fordi du vil ha det, så skal du ha det. Mange som ikke er klare over at de har det.

    Klem igjen.))

    SvarSlett
  3. Koselig du vil være med på giveaway hos meg.
    Ønsker deg lykke til og en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei på deg!

    Du er vinner av min give away:) Trenger navn og adresse så får du den så raskt som mulig:))

    ha en super kveld videre:)

    SvarSlett