onsdag 20. april 2011

Påskestart


Da er vi kommet til den offisielle påskestarten. Mannen kom hjem klokken tolv idag og fant kone og barn liggende i hengekøya. Her, som så mange andre plasser har vi hatt sommer idag og vi har kost oss med grilling og godt i glasset.





Selv om leiligheten stort sett består av bananesker og rot for tiden har jeg prøvd å fredet stuen slik at vi kan få litt påskefølelse. Det er en glede å gå hjemme i barselpermisjon, og det er en glede å flytte, men det gjør at en ser liten forskjell på helligdager, feriedager og hverdager. Derfor har jeg, på tross av motstand fra mannen, småpyntet litt til påske.

På bordet står de to søte kaninjentene, sammen med denne lille karen som jeg tovefiltet til påske i fjor. Da bodde den i et fat med gress, men iår ble det ikke dyrket gress til påske. Ikke karse engang ;-)




Håper alle får en fantastisk påske :-)


5 kommentarer:

  1. Så koselig :) Deilig med fint vær altså!!

    Takk for hyggelig kommentar om hyllen. Tenkte du type maling? Vanlig vannbasert maling som jeg har kjøpt i 0,5 l spann (fargeprøve). Fargekoden har jeg desverre ikke, for fargen er blandet selv.

    God påske!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  2. Koselig å pynte litt til påske. Søt liten kanin:)

    Riktig god påske til deg:-)

    SvarSlett
  3. Jeg skjønner kjempegodt at du ville pynte litt til påske, godt å kunne gjøre det litt ekstra koselig når man kan. Særlig når man går hjemme har man behov for å skille dagene litt. Kjempesøte ting du har tatt frem også :-)

    Ønsker deg en herlig påske!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  4. Hei høpp!!

    Kjempe fin påske pynt,en må gjøre det beste ut av det under flytting:)det vet jeg alt om:)

    God påske til deg også:=)

    Akkurat samme her var en bok jeg glemte å avbetille i klubbenmhar enda ikke fått tid til å begynt på den;)

    Klem Linda:)

    SvarSlett