lørdag 16. april 2011

Jeg har vunnet min første give away

 hos Janne Panne og her kan du se den flotte premien jeg fikk i posten i dag:



Foruten den flotte klokken, som nok skal flytte inn på det nye kjøkkenet vårt når vi flytter, så fikk jeg lov til å velge selv ett kort som JannePanne skulle lage til meg. Jeg tittet på de flotte kortene hun har laget og så at hun ofte brukte gamle nostalgiske bilder. Da spurte jeg om hun kanskje kunne ta utgangspunktet i headerbildet mitt. Det bildet er nemlig av min Farmor og Farfar. Jeg fikk aldri møte min Farmor for hun døde desverre da min far var ung, men alle sier at jeg ligner masse på henne. Min Farfar mistet vi i høst, bare uker før jeg skulle gi ham han andre oldebarn. Bildet viser dem ute på fjorden der familien min bor, på en helt vanlig solskinnsdag.

Nå gleder jeg meg til å finne en plass til det dekorerte bildet i mitt nye hjem...... 13 dager igjen til vi flytter.

God palmehelg allesammen

Mettepipp

3 kommentarer:

  1. Er så glad du likte det, veldig spennende å lage kort for andre, spesielt når det blir personlig!:)) Utrolig hyggelig å gjøre denne give awayen til deg:)

    Ha en deilig påske! Lykke til igjen med flytting! :)

    Klem Janne:)

    SvarSlett
  2. Kjekt og vinne;)
    Den klokken var kjempe søt :)likte den kjempe godt:)
    God Påske:)Klem Anette.

    SvarSlett
  3. Hei hei!
    Jeg ser du har funnet veien til meg og til og med deltatt på Giwe Awayen hos meg :-) Innmari koselig altså!

    Så utrolig koselig pakke du har fått i posten. Det kortet var virkelig noe for seg selv, vakkert!


    Ønsker deg en finfin søndag!
    Klem

    SvarSlett