torsdag 21. april 2011

Skjærtorsdag og trollhassel på plass

Ute skinner solen fra skyfri himmel, men jeg prøver å pakke ferdig samtidig som jeg har en usedvanlig grinete sønn i dag. Kanskje er det tennen som er på vei. Han er iallefall superavhengig av mammakos og mammatrøst i dag. Mannen er på jobb så der er det ikke noe avlastning.

Da er det godt å ha litt påskepynt til å minne meg på at det er høytidsdag :-)




Er veldig glad for at mammen min har en stor gammel trollhassel som jeg kan forsyne meg av, og at jeg bor ved havet som byr på både sand og runde steiner.




Et ekte vårtre... jeg bruker gjerne gult til påske, men har en forkjærlighet for den amerikanske tradisjonen med rosa og pasteller

Takk til dere som er innom, det er veldig koselig å bli kjent med nye mennesker fra hele landet :-)



5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder..

    Slitsomt med grinete unger:)Hatt to stk her i dag også:)

    Ja da kan du lage deg et hjerte til det nye huset:)

    God påske:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Så stilig!:)Flink du e:)
    Ha en super påske,klem Anette:)

    SvarSlett
  3. NYDELIGE bilder.

    det er så fint med trollhassel og pynt på :)

    Ha en fin fin skjærtorsdagskveld.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Heldiggrisen som har trollhassel som du kan forsyne deg av!! jeg vil gjerne plante en slik busk... :)

    Ha en flott påskeaften

    klem klem

    SvarSlett